Στης ψυχής το έρεβος

Μη περιμένετε σε αυτό το blog να διαβάσετε αλήθειες και πραγματικά γεγονότα με αντικειμενική ματιά. Για την κάλυψη των παραπάνω αναγκών υπάρχουν τόσοι φωστήρες που μπορούν να σας εξυπηρετήσουν. Εδώ ζουν μονάχα σκόρπιες σκέψεις και ανυπόστατοι προβληματισμοί!

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Η δική μου η αγάπη


Δυο στίχοι πλέον βιαστικοί
η δική μου η αλήθεια
που ζητάνε υπομονή
και γυρεύουνε βοήθεια.

Η δική μου η πληγή
αλάτι κουβαλάει
και γεμίζει την ψυχή
τα κόκκαλα τρυπάει.

Η δική μου η αγάπη
δύο στίχοι στο κενό
λίγο άχαρο μελάνι
και το βλέμμα σκοτεινό.

Η δική μου η ενοχή
της σιωπής μου ο αγώνας
και φεύγει τρέχει η ζωή
γνέφει κλαίει ο αιώνας.

Η δική μου η γιορτή
λίγες στιγμές κλεμμένες
είν’ η μάσκα μου μικρή
κι οι πίκρες κερασμένες.



31/08/14

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου