Στης ψυχής το έρεβος

Μη περιμένετε σε αυτό το blog να διαβάσετε αλήθειες και πραγματικά γεγονότα με αντικειμενική ματιά. Για την κάλυψη των παραπάνω αναγκών υπάρχουν τόσοι φωστήρες που μπορούν να σας εξυπηρετήσουν. Εδώ ζουν μονάχα σκόρπιες σκέψεις και ανυπόστατοι προβληματισμοί!

Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

Καμιά φορά.

Καμιά φορά κοιτάζω στον καθρέφτη μου κρυφά και πάντοτε τρομάζω!
Ο Εωσφόρος είναι που με κοιτά, ή εγώ είμαι που του μοιάζω;

Καμιά φορά κάθομαι παράμερα και κλαίω.
Τραγούδι μοναξιάς στα χείλι μου το φέρνω.

Καμιά φορά απελπίζομαι και λέω να πεθάνω.
Μα το Βασίλειο των Ουρανών, έχει εκτοξευτεί στον πάτο!

Καμιά φορά σιχαίνομαι τον εαυτό μου να ακουμπήσω.
Δάκρυα συρρέονται την ψυχή μου να δικαιολογήσουν.

Καμιά φορά πεθαίνω και μονολογώ:
Στο διάολο να πάω, αν έτσι θα σωθώ...

Καμιά φορά ανασταίνομαι λίγο πριν ξημερώσει.
Με το σκοτάδι χαίρομαι, η αυγή τι έχει να μου δώσει;

Καμιά φορά μεθώ και θέλω με το παραπάνω,
σε συνονθύλευμα καπνού, μ’ αγγέλους να πεθάνω.

Καμιά φορά σε όνειρα συναντάω τον Δημιουργό.
Αιώνια καταδίκη μου, ως άνθρωπος να ζω...

13-11-09

1 σχόλιο:

  1. Καμιά φορά, τα γεγονότα δεν έχουν σημασία.
    Καμιά φορά, το τι θα συμβεί δεν πρέπει να το εξετάζουμε.
    Παρά μόνο οι αποφάσεις που θα κληθούμε να πάρουμε,
    την καρδιά μας να ακούνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή