Στης ψυχής το έρεβος

Μη περιμένετε σε αυτό το blog να διαβάσετε αλήθειες και πραγματικά γεγονότα με αντικειμενική ματιά. Για την κάλυψη των παραπάνω αναγκών υπάρχουν τόσοι φωστήρες που μπορούν να σας εξυπηρετήσουν. Εδώ ζουν μονάχα σκόρπιες σκέψεις και ανυπόστατοι προβληματισμοί!

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Χτυπάνε τα κουδούνια



Χτυπάνε τα κουδούνια απ’ το πρωί
τους είδα, είναι αστυνομικοί
στο χέρι κρατάει ένας χαρτί
λέει το σπίτι πως βγήκε στο σφυρί.

Χτυπάνε τα κουδούνια με μανία
τράπεζα το πήρε απ’ απληστία
φταίω για της δόσης την πορεία
δεν την μέτρησα την τυραννία.

Χτυπάνε τα κουδούνια και οι ξένοι
πιο πέρα ένας σκύλος που κουτσαίνει
την ατμόσφαιρα πόσο γλυκαίνει
δυνατά γαβγίζει ξεκουφαίνει.

Χτυπάνε τα κουδούνια τα παιδιά
να φύγω λένε είναι πια αργά
πιάνει ο σκύλος και τα κυνηγά
εγώ τον τάιζα βρε τον φουκαρά.

Χτυπάνε τα κουδούνια και φοβάμαι
το σπιτάκι μου πόσο λυπάμαι
ήρθαν τα κοράκια και κοιτάνε
απ’ τη σάρκα μου θέλουν να φάνε.

Χτυπάνε τα κουδούνια κι υποφέρω
βόλτα για μήνες τώρα δεν τα φέρνω
την απελπισία μου υπομένω
σε κάθε χτύπο αργοπεθαίνω.

Χτυπά τα κουδούνια εισαγγελέας
«νάζια είναι αυτά ρε νεολαίας»
τον είδα εγώ είναι ένας ψηλέας
μίσος έγινα αγάπης φευγαλέας.

Χτυπάνε τα κουδούνια δεν μιλώ
κρυφά απ’ το παράθυρο κοιτώ
το μαύρο το σκυλούδι το κουτσό
κάθεται πλέον άπραγο δειλό.

Χτυπάνε τα κουδούνια τα πειράζουν
νιώθω την ύπαρξή μου να βιάζουν
μια ζωή στα σκουπίδια την μοιράζουν
το σκυλάκι αδίκως ξενυχιάζουν.

Χτυπάνε τα κουδούνια επιμένουν
σπίτι μου είναι εδώ δεν μπαίνουν
σπίτι μου είναι αυτό κι ας τρέχουν
χτυπάνε τα κουδούνια και δεν φεύγουν.

Στο υπόγειο πήγα κι έβαλα φωτιά
ας έρθει τώρα κι ολόκληρη στρατιά
τώρα που ο Ήφαιστος βγήκε παγανιά
κι εγώ με το σκυλάκι φεύγω μακριά.



24/08/14

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου