Στης ψυχής το έρεβος

Μη περιμένετε σε αυτό το blog να διαβάσετε αλήθειες και πραγματικά γεγονότα με αντικειμενική ματιά. Για την κάλυψη των παραπάνω αναγκών υπάρχουν τόσοι φωστήρες που μπορούν να σας εξυπηρετήσουν. Εδώ ζουν μονάχα σκόρπιες σκέψεις και ανυπόστατοι προβληματισμοί!

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Ζητείται ορισμός




Πες μου ως ψυχή τι ορίζεις.
Τι καταλαβαίνεις τι εννοείς.

Είναι κάτι το άπιαστο, άυλο
ή λες να είναι τα δάκρυα;
Μήπως αυτή γεννάει το συναίσθημα
ή τάχα να καθοδηγεί τις πράξεις;

Τι είναι η ψυχή που μου λες;
Το θάρρος, η ανδρεία, η θυσία,
η ανοχή, η εμπιστοσύνη,
η ελπίδα, η επιμονή, το πάθος;

Μπορείς να μου πεις τι είναι η ψυχή;
Τα πάθη, τα ξενύχτια οι έρωτες,
οι εξαρτήσεις, οι εμμονές,
τα συντρίμμια, οι θάνατοι;

Τα λάθη, οι νίκες, οι ήττες, τα σωστά
τι θέλει ψυχή να αντέχεις για πες μου
που την βρίσκεις ποιος την πουλάει
τι την κάνεις την ψυχή;

Την μισείς, ή την σώζεις την ψυχή;
Και πως την ορίζεις, για πες μου...


04/12/12

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου