Στης ψυχής το έρεβος

Μη περιμένετε σε αυτό το blog να διαβάσετε αλήθειες και πραγματικά γεγονότα με αντικειμενική ματιά. Για την κάλυψη των παραπάνω αναγκών υπάρχουν τόσοι φωστήρες που μπορούν να σας εξυπηρετήσουν. Εδώ ζουν μονάχα σκόρπιες σκέψεις και ανυπόστατοι προβληματισμοί!

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Κενή ελπίδα




Ξέρω πως δεν έχω τον τρόπο να αγαπώ
κι έτσι κάθε μέρα πέφτω και αυτοκτονώ
ξέρω πως στη ζωή μου ρότα δύσκολα αλλάζω
κι έτσι από εφιάλτες πετιέμαι σαν τρομάζω
πριν ξυπνήσω μέσα μου έρχεται φωλιάζει
σαν κραυγή μια κρυφή ελπίδα μού ουρλιάζει.

Τα μάτια δεν μπορούν να συνηθίσουν κάθε βράδυ 
νιώθω φοβισμένος κι όμως λατρεύω το σκοτάδι
σαν πέφτει η νύχτα από φώτα με γλυτώνει
μα ύστερα ένα κενό πως μεγαλώνει
δείχνει τόσες αγάπες να υποφέρουν στις σκιές
κρύβει κι άλλα τόσα χρόνια που χωρέσανε στο χθες.

Της μοναξιάς μου το κενό πως μου αρέσει 
μα δεν μπορεί η λογική να το χωνέψει
στης μοναξιάς μου το κενό θα δώσω λίγο χώρο
δεν θέλω άλλο ν’ αγαπώ δεν θέλω να προδώσω.


03/10/12

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου